Arrangementer
Arrangementer
Vi udvikler og afholder hvert år en række forskellige, faglige arrangementer, der blandt andet dækker over kurser, konferencer, uddannelser
og webinarer. Det hele er åbent for vores mange medlemmer, men andre interesserede er også meget velkomne, hvor det er muligt.
Uanset hvilket arrangement du tilmelder dig, så arbejder vi for, at du altid vil gå derfra med nye kompetencer og brugbar viden, som gavner
på flere parametre. Vores arrangementer spænder bredt og kan både være med til at udvikle dine kompetencer og udvide din forståelse for kerneområder samt være med til at forbedre din virksomhed med aktuelle værktøjer og ny data.
Er der noget, vi mangler på programmet?
I DILF bestræber vi os hele tiden på at udvikle relevante, aktuelle og fagligt stærke arrangementer, der rammer lige ned i vores medlemmers
interessefelter. Derfor udspringer vores arrangementer fra vores medlemmers ønsker, og vi tager naturligvis imod forespørgsler og gode idéer
med et stort smil.

Procurement is a mechanism to respond – the question is – what are you responding to?
Many procurement organizations have been and are still struggling with a (too) narrow value proposition and thereby find themselves caught in a trap, where the top management can express their expectations as a percentage figure (Annual Savings Target).

Category Management – Education and Certification
This education will be held in English. You will be trained in how to implement the category approach, the principles and the concept in your company.

Category management – uddannelse og certificering
Igennem et forløb på fem moduler, bliver du trænet og uddannet i, hvordan kategoritankegangen, principperne og konceptet kan indføres i din virksomhed. Det kan desuden lede til store besparelser!

Kategoritankegangen i indkøb
Vi går i dybden med tankegangen, principperne og konceptet bag kategoritankegangen og diskuterer muligheder og faldgruber i processen.

Intern analyse – spend management
Bliv klædt på til at gennemføre en kategorisering af spend, som er relevant for din specifikke virksomhed.

Ekstern analyse – markedsanalyse
Her får du indsigt i, hvilke værktøjer og modeller, der kan anvendes til analyse af den nuværende og fremtidige situation inden for varekategorien og/eller branchen.

Kategoristrategi
Hvad er en kategoristrategi, og hvordan udarbejder man den i praksis? Det er nogle af de spørgsmål, du kan se frem til at få svar på her.

Leverandørstyring
Leverandørudvælgelse og leverandørevaluering er et til tider komplekst, men ikke mindst vigtigt foretagende, som du bliver klogere på til dette kursus.

Forhandling – uddannelse og certificering
En succesfuld forhandler er ikke blot bevidst om egne styrker og udfordringer, men formår også at aflæse modpartens profil og derfra udvælge den rette strategi.