Arrangementer
Arrangementer
Vi udvikler og afholder hvert år en række forskellige, faglige arrangementer, der blandt andet dækker over kurser, konferencer, uddannelser
og webinarer. Det hele er åbent for vores mange medlemmer, men andre interesserede er også meget velkomne, hvor det er muligt.
Uanset hvilket arrangement du tilmelder dig, så arbejder vi for, at du altid vil gå derfra med nye kompetencer og brugbar viden, som gavner
på flere parametre. Vores arrangementer spænder bredt og kan både være med til at udvikle dine kompetencer og udvide din forståelse for kerneområder samt være med til at forbedre din virksomhed med aktuelle værktøjer og ny data.
Uddannelse i din virksomhed, når det passer dig
Hvis flere medarbejdere fra din virksomhed har de samme uddannelsesbehov, er det oplagt at afvikle vores kurser/uddannelser In-house hos jer.
Du kan læse mere om vores standard, tilpassede eller skræddersyede in-house kurser her

Forhandling – uddannelse og certificering
På forhandlingsuddannelsen veksler vi mellem teori i form af modeller og analyseværktøjer og praktisk træning i form af udfordrende, lærerige og sjove forhandlingsøvelser.

Modul 1: forhandlingsteknik
Få dybdegående indsigt i din egen forhandlingsprofil og en grundlæggende forståelse for, hvordan du fastlægger en forhandlingsstrategi.

Modul 2: personligheden i forhandling
En forhandling er et gensidigt samspil mellem dig og modparten, og derfor er det afgørende, at du kan aflæse modpartens profil og tilpasse strategien derefter.

Modul 3: forhandlingsadfærd
Ordvalg og kropssprog betyder mere for udfaldet af forhandlingen, end man måske lige går og tror. Derfor får du her bevidsthed om, hvordan du konkret agerer i en forhandlingssituation.

Category management – uddannelse og certificering
Igennem et forløb på fem moduler, bliver du trænet og uddannet i, hvordan kategoritankegangen, principperne og konceptet kan indføres i din virksomhed. Det kan desuden lede til store besparelser!

Kategoritankegangen i indkøb
Vi går i dybden med tankegangen, principperne og konceptet bag kategoritankegangen og diskuterer muligheder og faldgruber i processen.

Intern analyse – spend management
Bliv klædt på til at gennemføre en kategorisering af spend, som er relevant for din specifikke virksomhed.

Ekstern analyse – markedsanalyse
Her får du indsigt i, hvilke værktøjer og modeller, der kan anvendes til analyse af den nuværende og fremtidige situation inden for varekategorien og/eller branchen.

Kategoristrategi
Hvad er en kategoristrategi, og hvordan udarbejder man den i praksis? Det er nogle af de spørgsmål, du kan se frem til at få svar på her.

Leverandørstyring
Leverandørudvælgelse og leverandørevaluering er et til tider komplekst, men ikke mindst vigtigt foretagende, som du bliver klogere på til dette kursus.