FMCG-producenter og detailhandelen er to nært forbundne industrier, der bl.a. har været gode til at anvende digitalisering i deres forbrugerinteraktioner og operationer.
Oplev hvordan Lagkagehuset, Carlsberg og IKEA tackler den digitale rejse og finder værdi i de mange digitale muligheder, der eksisterer i hele værdikæden.
Få inspiration og frisk indsigt i vigtige digitale emner, lær hvordan du kommer i gang med det digitale og forstå, hvor langt du kan skubbe den digitale dagsorden i forsyningskæden.
Benyt lejligheden til at deltage i debatten hvor eksperter i Digital Supply Chain og Industry 4.0 deler deres viden og erfaringer om, hvordan man får mest muligt ud af de digitale muligheder.
Tilmeld dig her
Hvad begyndte som Industry 4.0 for 9 år siden i Tyskland med fokus på fabrikken har udviklet sig til Digital Supply Chain, der nu spænder over den samlede værdikæde ’fra jord til bord’, ’fra design til genbrug’ og ’fra ide til disruption’ – drevet af data og forskellige teknologier. Få et overblik over mulighederne og de nyeste innovationer, og forstå hvad danske virksomheder prioriterer, når dirigenten afslører resultatet af en dugfrisk undersøgelse.
v/ Henrik Knak, Partner, Syncronic
Den digitale rejse starter i de fleste virksomheder med et fundament baseret på kendte IT-løsninger bl.a. planlægningsløsning, distributionsløsning, website og meget andet. Herfra skabes den digitale innovation, som både kan effektivisere og transformere virksomheden. Forstå hvorfor og hvordan Lagkagehuset har startet den digitale rejse med en tretrinsraket, og hvilke perspektiver de har på fremtiden.
1. Baggrunden for og udfordringen med at vokse fra at være en mellemstor virksomhed til at blive en stor virksomhed med over 3.000 ansatte – behov for centralisering, nye data og bedre systemer.
2. Etablering af et digitalt fundament for end-to-end-visibilitet og styring af værdikæden.
3. Fremtidige muligheder og prioriteter i den digitale rejse fra forbruger til butik og bagerier til leverandører.
Miniportræt Henning S. Riddersholm
v/ Henning S. Riddersholm, Head of Logistics, LAGKAGEHUSET
VISIBLE COMMERCE
Manage Risk and Pay on time
v/ Søren Løgstrup, Senior Account Manager &
Robert Warming, Senior Presales Consultant,
Basware
Som globalt bryggeri med base i Danmark er Carlsberg Fredericia et verdensklasseeksempel på, hvad digitalisering af forsyningskæden kan levere af muligheder.
v/ Tenna Lauridsen, Senior Carlsberg Excellence Manager, Carlsberg Supply Company Denmark A/S
IKEA er ikke bare verdens største boligforretning, men er også en af de førende detailhandlere i verden, der er lykkedes med at digitalisere hele kundeinteraktionen og den bagvedliggende forsyningskæde. Lige nu sker der spændende tiltag bl.a. i Kina. Deltag på konferencen og få indsigt i de nyeste muligheder inden for digital supply chain.
v/ Farzin Saber, VP Digital Project Office, IKEA Group
Henrik Knak, Partner, Syncronic
Tilmeld dig her
Torsdag d. 21. januar 2021 fra kl. 09.00
ONLINE
DKK 1495,- Medlem af DILF
DKK 2595,- EJ-medlem af DILF
Benyt tilmeldingsformularen på dilf.dk/tilmelding.
Faktura og bekræftelse fremsendes efter modtagelse af tilmelding.
Ved afmelding senest 30 dage inden arrangementets afholdelse, kan deltagerafgiften tilbagebetales – fratrukket 10% i administrationsgebyr. Ved afmelding senest 14 dage inden arrangementets afholdelse skal 50% af deltagerafgiften betales. Ved afmelding senere end 14 dage inden arrangementets afholdes, betales hele deltagerafgiften. Såfremt du er forhindret i at deltage, er du naturligvis velkommen til at sende en kollega i stedet. DILF skal så vidt muligt underrettes herom. Fakturaen korrigeres i henhold til den nye deltagers medlemsstatus.
DILF forbeholder sig ret til at foretage ændringer i programmet. DILF forbeholder sig ligeledes ret til at afvise direkte konkurrenter til talere, virksomhedsbesøg og sponsorer på arrangementet.