Lager 2018

Læs program i pdf her

DILFs Lagerkonference er en årligt tilbagevendende begivenhed, og igen i 2018 vil vi kunne byde på aktuelle og spændende indlæg fra virksomheder, der arbejder målrettet med at optimere og fremtidssikre deres lagre.

Programmet tager med et bredt perspektiv fat i nye tendenser, udvikling, optimering og udfordringer inden for området lager og logistik - og med fokus på vidensdeling mellem virksomheder og deltagere. Præsentationerne på dagen, bygger på konkrete virksomheds-cases, som kan belyse forskellige løsninger, erfaringer og overvejelser som man har gjort sig indenfor lageroptimering.

Som altid vil indlæggene lægge stor vægt på erfaringsudveksling, så deltagerne kan få inspiration til at arbejde videre hjemme i egen virksomhed.

Som afslutning på konferencen har deltagerne mulighed for at deltage i et lagerbesøg .

Kom og få målrettet inspiration og netværk, med kollegaer inden for samme arbejdsområder.

Målgruppe:

Konferencen henvender sig til lager- og logistikansvarlige samt øvrige medarbejdere, der til daglig beskæftiger sig med lager og logistik.

Program

09.00 Morgenmadsbuffet og registrering

09.30 Velkomst ved dagens dirigent

, Partner, Implement Consulting Group

09.45 Forvandlingen af COOP´s e-handels lager

Efter et stort analysearbejde i forhold til behovsafdækning, fremtidige krav inden for kapacitet, leveringspræcision, og kundetilfredshed kom COOP frem til den optimale automatikløsning der kunne håndtere COOP´s krav til skalerbarhed og statisk- og dynamisk kapacitet i forhold til COOP´s helt nye 3 zones lagerlayout.

Projektet er nu succesfuldt blevet implementeret, og Regitze vil dele projektet med jer - helt fra begyndelsen, med bevæggrundene for valg af optimeringsløsning, om forandringsledelse og medarbejderinvolvering og de forandrede arbejdsopgaver der opstår ved automatisering, samt udfordringerne ved implementering og udvikling af nyt WMS system til e-handel.

v/ , Projektleder i COOP logistik og forretningsudvidelse, COOP Danmark

10.45 Kaffepause, networking og mulighed for at besøge udstillere

11.10 Vejen fra manuel til automatiseret lagerdrift - gennem organisk vækst

  • Fastholdelse af arbejdspladser gennem automatisering
  • Tilpasning til fremtidens vækst
  • Forandringsledelse
  • Sætte standarden for Alfa Lavals globale distributions set-up
  • Sammensætte et dedikeret projekt team

v/ , Unit Manager DC Kolding & , Lean Project Manager, Alfa Laval A/S

12.10 Frokost

13.10 Boozt - i et logistisk perspektiv

Efter 6 års forberedelser, hvor nytænkning indenfor teknologier og bæredygtighed har været i højsædet, stod Boozt´s nye centrallager færdig i sommeren 2017. Boozt´s COO vil fortælle om deres eksplosive udvikling til at nu være en af Skandinaviens førende online modebutikker, deres arbejde med CRM og CSR. Og hvordan alle visionerne fra at gå fra et manuelt til et fremtidssikret automatiseret fulfillment center problemfrit er blevet gennemført.

v/ , COO, Boozt Fashion AB

14.10 Kaffepause, networking og mulighed for at besøge udstillere

14.30 Debatsession i plenum om fremtidens lagerudfordringer

v/ Dagens dirigent

15.15 Afslutning og afrunding på konference, afgang lagerbesøg

16.00 Lagerbesøg hos Alfa Laval, Kolding

Den svenske industrigigant Alfa Laval har investeret 175 millioner i deres distributionscenter i Kolding, og har derigennem fremtidssikret deres fuldautomatiske lager de næste 10 år. Hør mere om hvilke tiltag Alfa Laval har valgt at fokusere på i dette projekt – og oplev det nyindviede lageranlæg som stod klart sommeren 2017.

v/ , Lean Project Manager, Alfa Laval A/S

Tid og sted

15. marts 2018 hos Comwell Middelfart fra 09.30 - 17.00

Comwell Middelfart
Karensmindevej 3
5500 Middelfart

Tel. 63148100

Priser

DKK 3.975,- Medlem af DILF
DKK 3.475,- Per ekstra deltager fra samme firma (medlem af DILF)
DKK 5.475,- Ej-medlem af DILF DILF
DKK 4.975,- Per ekstra deltager fra samme firma (ej-medlem af DILF)

Tilmelding

Benyt tilmeldingsformularen på dilf.dk/tilmelding.

Faktura og bekræftelse fremsendes efter modtagelse af tilmelding.

Afbestillingsbetingelser

Ved afmelding senest 30 dage inden arrangementets afholdelse, kan deltagerafgiften tilbagebetales – fratrukket 10% i administrationsgebyr. Ved afmelding senest 14 dage inden arrangementets afholdelse skal 50% af deltagerafgiften betales. Ved afmelding senere end 14 dage inden arrangementets afholdes, betales hele deltagerafgiften. Såfremt du er forhindret i at deltage, er du naturligvis velkommen til at sende en kollega i stedet. DILF skal så vidt muligt underrettes herom. Fakturaen korrigeres i henhold til den nye deltagers medlemsstatus.

DILF forbeholder sig ret til at foretage ændringer i programmet. DILF forbeholder sig ligeledes ret til at afvise direkte konkurrenter til talere, virksomhedsbesøg og sponsorer på arrangementet.

Udstillere


                                                [Banner]
                                            
                                                [Banner]
                                            
                                                [Banner]
                                            
                                                [Banner]

Øvrige


                                                [Banner]
                                            
                                                [Banner]