Indkøb 2018 - Dansk Indkøbs- og Logistik Forum

Indkøb 2018

tilmeld dig her

Tilmeld dig eller reserver allerede nu datoen til DILFs årlige indkøbskonference.

Her kan du høre om fremtidens indkøbstendenser, i år bl.a. med fokus på værdiskabelse i indkøbsfunktionen ved brug af category management og SRM. Konferencen giver dig ny viden om tendenser og udfordringer - og indsigt i, hvad virksomheder i Danmark gør for at identificere og håndtere overhængende indkøbsudfordringer.

- Få et indblik i hvad et udsnit af danske virksomheder har fokus på lige nu, og hvordan de forbereder sig på fremtiden - og på nye forretningsområder.

- Brug dagen på benchmarking og netværk med andre virksomheder.

- Bliv inspireret og få input på akademisk, konceptuelt og praktisk niveau.  

Målgruppe for denne konference er ledende indkøbsroller, med ansvar for en strategisk udvikling af indkøbsfunktionen, som eksempelvis CPO´s, indkøbschefer, category managers m.v.

Husk! Tilmelder I jer 3 fra samme virksomhed, betaler I kun for 2 deltagere.

Vi ses den 27. september!

Program

09.00 Registrering og morgenmadsbuffet

09.30 Velkomst ved dagens dirigent

09.45 Sourcing og socialt ansvar i AAK A/S

AAK (AarhusKarlshamn Denmark A/S) er førende leverandør af vegetabilske oliebasererede løsninger til chocolate & confectionary industrien. AAK har for nylig implementeret et helt nyt sourcing set-up i Burkina Faso og Ghana, som har fået stor opmærksomhed. Sourcing-projektet går bl.a ud på at AAK, udenom de traditionelle mellemmænd, handler shea kerner direkte med over 100.000 afrikanske kvinder, med store rentable fordele for begge parter. Henrik Vingaard vil give et indblik i AAK´s sourcing strategier, med fokus på værdiskabelse, bæredygtighed og CSR.

v/ Henrik Vingaard, Sourcing & Trading Director, AAK A/S

10.45 Kaffepause, networking og mulighed for at besøge udstillere

11.10 Digitalisering af indkøb

En af tidens mest debatterede emner er digitalisering af indkøbsprocesser. I Maersk er man påbegyndt den digitale transformation af procurement, og i dette indlæg vil Jacob Gorm Larsen dele Maersk´s tilgang til digitalisering, give en status på de aktiviteter man arbejder med i forhold til digitalisering, samt give sit bud på hvad Maersk mener er ”end-game”, med den digitale transformation der er i gang.

Jacob Gorm Larsen er Director of Digital Procurement i Maersk Group, med ansvar for hele Digital Procurement-området i Group Procurement, hvilket bl.a. omfatter e-sourcing, e-contract og SRM. Han har gennemført digitale procesoptimeringer gennem hele supply chain management spektret, og vil fortælle hvordan Maersk Group bruger den nyeste teknologi i sine digitale aktiviteter.

v/ Jacob Gorm Larsen, Director of Digital Procurement, Maersk Group

12.10 Frokost

13.10 Toplinjevækst og nye kunder gennem nytænkende procurement-strategi

Danske Bank´s Group Procurement & Market Data udvikler med baggrund i Disruption og FinTECH, modeller hvor intern know how og teknologi, med god toplinjevækst, er blevet delt med kunder. Ansvarlig for hele dette område er Bo Dungal, Head of Group Procurement og Market Data, som gennem de seneste par år har ført en banebrydende CRM-strategi. I sit indlæg vil Bo dele erfaringer fra sine mange projekter indenfor den finansielle infrastruktur, Mobile Pay og market- og kreditdata.

  • Hvordan procurement bidrager til hele businesscasen – og til kundeoplevelsen, og det at få nye kunder ind.
  • Vendor management – hvor nemt er det egentlig at få fordele gennem vendor management?
  • Hvordan bliver man bedre til at udnytte leverandørernes kompetencer?

v/ Bo Dungal, Head of Procurement Innovation & Group Procurement & Market Data hos Danske Bank

14.10 Kaffepause, networking og mulighed for at besøge udstillere

14.30 Taler annonceres snarest

15.30 Taler annonceres snarest

16.30 Afslutning og afrunding på konferencen

Tid og sted

27. september 2018 fra kl. 09.30 - 17.00

Radisson Blu Scandinavia Hotel
Amager Boulevard 70
2300 København S

Te. +45 3396 5000

Priser

DKK 3.975,- Medlem af DILF
DKK 5.475,- Ej-medlem af DILF

Deltag 3 personer og betal for 2 (gælder for medlemmer af DILF).

Priserne er eksklusiv moms og dækker dokumentationsmateriale samt frokost og kaffe. Overnatning og evt. forplejning ud over konference-arrangementet er ikke inkluderet i prisen.

Tilmelding

Benyt tilmeldingsformularen på dilf.dk/tilmelding.

Faktura og bekræftelse fremsendes efter modtagelse af tilmelding.

Afbestillingsbetingelser

Ved afmelding senest 30 dage inden arrangementets afholdelse, kan deltagerafgiften tilbagebetales – fratrukket 10% i administrationsgebyr. Ved afmelding senest 14 dage inden arrangementets afholdelse skal 50% af deltagerafgiften betales. Ved afmelding senere end 14 dage inden arrangementets afholdes, betales hele deltagerafgiften. Såfremt du er forhindret i at deltage, er du naturligvis velkommen til at sende en kollega i stedet. DILF skal så vidt muligt underrettes herom. Fakturaen korrigeres i henhold til den nye deltagers medlemsstatus.

DILF forbeholder sig ret til at foretage ændringer i programmet. DILF forbeholder sig ligeledes ret til at afvise direkte konkurrenter til talere, virksomhedsbesøg og sponsorer på arrangementet.

Sponsorer

Udstillere

Øvrige


                                                [Banner]
                                            
                                                [Banner]
                                            
                                                [Banner]